PayPo

Nowa usługa w sklepie NOVIA BLANCA! Zamawiasz jak zwykle, odbierasz zakupy i płacisz nawet do 30 dni od złożenia zamówienia. Bez żadnych dodatkowych kosztów i rejestracji.

Jak to działa?

1. Składając zamówienie wybierz opcję "Kup teraz, zapłać później z PayPo". Opcja jest dostępna dla zamówień od 40 do 1000 PLN.

2. Wypełnij krótki formularz, a PayPo zapłaci za Ciebie rachunek.

3. Odbierz przesyłkę i ciesz się zakupami.

4. Masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę lub zwrot zamówionych produktów. 



Dlaczego warto kupować z PayPo? 

  • Masz możliwość sprawdzenia swojego zamówienia jeszcze przed zapłatą. Jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, transakcja zostanie anulowana, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów.

  • Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanawiać, czy skorzystasz – płacąc z PayPo możesz podjąć decyzję w ciągu 30 dni.

  • Jesteś objęty Gwarancją Kupującego – jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.

  • PayPo nie pobiera dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.

  • Pamiętaj, że masz 30 dni na zapłatę (bez dodatkowych opłat), ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.

FAQ 

  1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?

Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.

 2. W jaki sposób płacę za zamówienie?

Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

3. Czy to jest bezpieczne?

Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

4. Czy to coś kosztuje?

Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, przygotujemy dla Ciebie ofertę, którą znajdziesz na mailu, w umowie, w panelu Klienta.

5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 raty.

6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?

Twoja transakcja zostanie anulowana w systemie PayPo i nie zapłacisz za zamówienie. 

7. Czy zostanę poinformowany o wymaganym terminie spłaty?

Informacja wysyłana jest poprzez mail oraz sms na 3 dni przed terminem 0 (30 dni – okres bezkosztowy). W dniu 0, 3 i 7 dni po. Klient zawsze może sprawdzić tę informację w panelu Klienta.

8. Więcej informacji znajdziesz na oficjalnej stronie PayPo:

+48 22 333 74 60
info@paypo.pl
PayPo Sp. z o.o.
https://www.paypo.pl

Ładowanie...